درباره تیم اسپیریت

با این که در ده سال اخیر اینترنت به میزان قابل توجهی تغییر کرده است ولی چیزی که همچنان در سئو سایت ثابت مانده است روشی است که وبمسترها مطالب و سرفصل های مهم طراحی سایتشان را با آن مشخص می کنند . سرفصل های یک صفحه معمولا با تگ های header مشخص می شوند . ( از “<“h1″>” تا “<“h6″>”) و همچنین مطالب مهم در تگ های bold ( به صورت پر رنگ و برجسته شده ) قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که کاربر به این مطالب توجه بیشتری نشان می دهد . نه تنها این مطالب توجه کاربران را به خود جلب می کند بلکه به عنوان یک شاخص ابتدایی در اختیار موتور های جستجو قرار می گیرد تا بفهمند صفحه مورد نظر درباره چه چیزی صحبت میکند و چه قسمت هایی از آن مهم تر هستند .

اطلاعات بیشتر

بهترین متخصصان

کارشناسان حرفه ای ما

پارسا مرادی
پارسا مرادی
کارشناس سئو
مریم ایزدی
مریم ایزدی
مدیر SMM
دنیا جهانبخت
دنیا جهانبخت
کارشناس سئو
الناز فقیهی
الناز فقیهی
سرگروه
بهزاد کریمی
بهزاد کریمی
کارشناس سئو
احسان توکلی
احسان توکلی
SMM Manager
سهراب قلی پور
سهراب قلی پور
کارشناس سئو
فریده مشیری
فریده مشیری
سرگروه

دیدگاه مشتریان درباره ما

"لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. "

فرید اکبری
فرید اکبری,نویسنده وبلاگ

"لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است."

مهسا خداد
مهسا خداد,کارآفرین

"چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط"

پارسا رضایی
پارسا رضایی,عکاس
خرید سی سی کم خرید سی سی کم